Dec 17, 2015

KELAS MILLE CREPE CAKE AHAD 20 DISEMBER 2015

Salam semua...bagi yang terlepas kelas Mille Crepe Cake saya, boleh join nxt class saya di:
1. Tempat saya Bzee Bakery, Seremban 2, Seremban** Ahad 20 Disember - 11 pagi - 2 ptg RM200
2. Citra Klasik, Kajang - RM250 - SELASA 22 Disember - 10 pagi - 2 ptg. Contact Kak Pau @ Ummul Amira
Saya akan demokan:
1. Nutella Mille Crepe Cake - produk kami yg paling laris & laku keras
2. Lemon Mille Crepe Cake
3. Rainbow Mille Crepe Cake
Resepi Free Gula Melaka Mille Crepe
Saya akan perturunkan semua tips2 penting buat crepe secara home base dan juga secara banyak untuk kedai
1. Cara buat crepe yg nipis n macamana nak melapis supaya crepe anda cantik tersusun kemas bila diporotong.
2. Cara penyimpanan crepe supaya tahan lama
3. Guide harga jualan n kos
4. Cara bagaimana nak create macam2 crepe lain 
Dannnn banyak lagi tips2 lain yg anda hanya boleh dapat dari saya sebab bakery kami buat crepe ni hari2...hehehe
Cara daftar:
1. Utk kelas di Citra Klasik Kajang contact terus penganjur
2. Untuk bzee bakery bank in deposit RM100 ke acct maybank Bzee Cafe & Bakery 5051 76100 195.
3. Pas bnk in wasap saya 019 282 0053 bukti pembayaran dan nama penuh.
4. Kelas akan dibatalkan jika kurang penyertaan minimum - 10 orang (di Bzee Bakery) 15 orang di Citra Klasik.
5. Hanya bawak pen dan balance yuran masa ke kelas.
Labiu
Zalina
**Bzee Bakery
No 23 ground floor
Magistrate square
Seremban 2
Seremban
Waktu operasi:
SETIAP HARI
9 pagi - 7 mlm
(Kecuali diberitahu tutup)
019 282 0053
Klu guna waze: waze kompleks mahkamah seremban 2. Depan kompleks mahkamah ada 2 block kedai.
Kedai saya belakang block kedai mamak Rahman Bistro.